Waarin is Creative Flavours anders dan de concurrentie? Ik kan hier nu een heel sterk verhaal gaan geven. Ik zou jullie kunnen vertellen dat wij de beste zijn, het goedkoopste zijn, de beste service bieden, … Maar dit beweert toch elke onderneming? Nee, wij zijn beter in andere zaken.
Wij durven alle opdrachten aan. Maar we zijn ook eerlijk. Als we een onrealistische opdracht krijgen, zeggen wij nee. Want als wij iets doen, doen we het goed. Daarom vragen klanten ons ook steeds terug.
Al 20 jaar is Geert actief in het vak. Je kunt dus wel stellen dat ervaring ook een enorme troef is. En toch staan wij open voor nieuwe zaken. Vooral op het vlak van de online marketing zijn er constant vernieuwingen. Deze volgen wij dan ook op de voet.
Klanten hebben wij al in alle vormen en maten gehad. Van one man armies, tot grote multinationals. We weten allemaal dat wanneer je te vaak voor dezelfde smaak kiest, je deze ook beu wordt. Een gezonde diversiteit in de opdrachtgevers houdt het voor ons ook gezellig.
Creative Flavours werkt met een klein, gemotiveerd team. Dit zorgt ervoor dat wij heel flexibel kunnen werken. Last minute aanpassingen en strakke deadlines komen uiteraard geregeld voor in onze sector. Dit is dan ook iets waar wij niet bang voor zijn.
En last but not least, wij verkiezen altijd een persoonlijke aanpak. Voor ons ben je geen nummertje. Door deze persoonlijke aanpak is geen enkele vraag te gek voor ons. Zo realiseren wij de meest uiteenlopende projecten en maken wij de meest onverwachte campagnes. En dat altijd vol passie en met resultaat.