Voor Diergaarde Blijdorp hebben wij niet zo maar een merchandise-lijn gemaakt. Deze merchandise-lijn was uniek doordat alle merchandise was opgebouwd uit verschillende lagen. Je kon dus enorm veel verschillende unieke beelden creëeren door telkens andere lagen te combineren. Buiten de merchandise zelf hebben we dit ook allemaal samengevat in een werkbaar document. Zo was de merchandise-lijn van Diergaarde Blijdorp heel flexibel.
Een merchandise-lijn kan bestaan uit 1001 verschillende producten. Een korte opsomming van producten die zijn opgenomen in de merchandise-lijn van Diergaarde Blijdorp: Bekers, borden, placemats, sleutelhangers, brooddozen, slabbetjes, puzzels en ja, zelfs een bellenblaas. Kortom, je kunt het zo gek niet bedenken, en Creative Flavours kan het visualiseren en illustreren. Uiteindelijk hadden wij een dubbel gevoel bij deze merchandise-lijn. We waren trots op wat we gecreëerd hadden, maar we waren ook teleurgesteld. We waren teleurgesteld omdat deze merchandise-lijn na 2 jaar al uit de rekken werd gehaald.