Email: office@yourdomain.com
Phone:: +44 20 7240 9319
back to top

Easywalker Styleguides

2 Stijlgidsen. Van idee tot ontwerp.
Voor het bekende kinderwagen merk Easywalker mocht Creative Flavours 2 stijlgidsen maken. De eerste stijlgids was voor het merk Easywalker zelf. Samen met Easywalker hebben wij een identiteitsbepaling gedaan voor het merk zelf. Dit document van 64 pagina's bevat alle richtlijnen omtrent de vormgeving van Easywalker. Hoe moet het logo gebruikt worden? En vooral: wat mag er niet gedaan worden met het logo? Maar ook de opbouw van advertenties. En dat in allerlei verschillende formaten. Liggend, staand of vierkant? Het is een heel overzichtelijk en werkbaar document geworden. Een stijlgids is heel belangrijk voor zowel kleine als grote merken. Het zorgt er namelijk voor dat al jouw communicatie naar buiten toe in één lijn ligt.
Nadat Creative Flavours de Easywalker stijlgids op papier had gezet, volgde snel de stijlgids van MINI by Easywalker. MINI by Easywalker is een lijn kinderwagens die in samenwerking met het Duitse automerk MINI ontworpen werd. De uitdaging bij deze stijlgids was het feit dat je met 2 merken rekening moest houden. Het was dus een soort van middenweg zoeken. Ook hier weer was het resultaat een praktisch en strak document waar Easywalker nog vele jaren plezier van gaat hebben.

Buiten de stijlgidsen mocht Creative Flavours ook de nieuwe verpakkingslijn en de offline promotie van Easywalker vormgeven.

Like what you see

Er is geen enkele klant die wij niet kunnen helpen. Twijfel niet en neem vrijblijvend contact op.

Zo kunnen we zien wat we voor elkaar kunnen betekenen!

Category:
Date: