Onder de slogan ‘beleef ’t in Roosendaal’ mocht Creative Flavours in 2010 een nieuw logo ontwerpen voor de stad Roosendaal. En nu zal je denken, 2010, is dat niet wat lang geleden? Klopt volledig, maar een formule die werkt moet je niet aanpassen. Citymarketing is een vak apart. Een logo is heel belangrijk voor een stad. Er zijn 2 partijen die je tevreden moet houden. Enerzijds heb je de inwoners van de stad. Zij moeten achter het logo staan, zij moeten een gevoel van trotsheid hebben bij het logo. Anderzijds heb je de bezoekers van een stad. Een logo bepaald voor een deel de identiteit van een stad.
Creative Flavours heeft naast het logo ook nog een gids ontworpen met daarin uitleg over de huisstijl van de stad. In deze gids staan alle details over het logo zelf, maar ook andere illustraties & visuals die de stad gebruikt. Met deze gids wilt de stad Roosendaal ervoor zorgen dat er maar één logo en één huisstijl doorheen heel de stad gebruikt gaat worden. Ook mochten wij voor Roosendaal de inbraakpreventie campagne vormgeven.